niedziela, 30 grudnia 2012

Pytania i odpowiedzi.

Heeii.♥ Dziękuję wam na początku za te 100 obserwatorów, które zostało wbite wczoraj przez użytkowniczkę ..Weronika..^^ i za to naprawdę dziękuję, nie tylko jej, ale i wam, bo bez was nie dałabym rady. Tak jak obiecałam, filmik z reklamami dodam jutro, w sylwestra. A teraz odpowiedzi na wasze pytania.

Jakiej muzyki słuchasz?
Moimi ulubionymi zespołami są One Direction i Nickelback, więc mogę powiedzieć, że to ich słucham najczęściej.

Jesteś katoliczką?
Tak, oczywiście. Chodzę do kościoła i wierzę  w Boga.

Jaki masz telefon?
LG T310.

Lubisz blogi lifestyle'owe czy bardziej blogi fashionistek? 
Trudno mi powiedzieć, bo oba blogi są dobre, ale gdybym miała już wybierać to bardziej lifestyle'owe.

Gdzie spędzasz sylwestra i z kim?
Sylwestra spędzę w domu, z moim rodzeństwem i moją kuzynką, która ma do mnie przyjechać.

Od kiedy blogujesz?
Od 28 września 2012 roku.

Masz jakiś patent na reklamy swojego bloga?
Raczej nie, ale jeżeli chodzi Ci o to, jak zdobyłam tyle obserwatorów w tak krótkim czasie, to po prostu powiem Ci, że odwiedzam różne blogi, obserwuję i komentuję. A oni w zamian odwdzięczają się tym samym. :)

W jakim programie przerabiasz zdjęcia?
Photoscape v3.6.2

Mieszkasz na wsi czy w mieście?
Na wsi. ♥

Twoja największe marzenie?
Pojechać do Anglii to takie moje marzenie na teraz, a na przyszłość to założyć rodzinę.

To twój naturalny kolor włosów?
Tak.

Ile czasu dziennie spędzasz na bloggowaniu?
Na samym tworzeniu postu, z robieniem zdjęć i tym wszystkim to około 1h. A na chodzeniu po blogach i komentowaniu od 2-3 h.

Gdyby Ci się skasował ten blog (oby nie), to założyłabyś go z powrotem?
W sumie to sama nie wiem, czy chciało by mi się od nowa wszystko tworzyć. Zależy czy by ktoś go czytał, jak tak to bym go założyła.


Włosy same ci się lekko kręcą, czy im pomagasz?
Same mi się kręcą i to mnie w nich wkurza. :) Czasami nawet je prostuję, bo wstaję rano i mam tak skręcone, ze jest mi je trudno je rozczesać. Przed zdjęciami też je rozczesuję i dlatego nie są tak bardzo skręcone. Jak chcecie to mogę wam kiedyś pokazać moje zdjęcie w rozpuszczonych włosach, bez rozczesywania przed zdjęciem. :)


Jaki jest Twój ideał chłopaka?
Nie musi być nadzwyczaj piękny, ważne dla mnie by dbał o swoją dziewczynę. ;) I ewentualnie był troszkę od niej wyższy. ^^


Co sądzisz o subkulturach? 
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale mi to nie robi różnicy. Nie przeszkadza mi to, że jakiś nastolatek zadaje się z innymi nastolatkami np. emo czy coś w tym stylu, czy zadaje się np. z innymi osobami co słuchają tej samej muzyki. (Nie wiem czy o to chodziło, bo szczerze nie kojarzę jakoś tego słowa, ale myślę, że dobrze trafiłam.)

Lubisz czytać książki? 
Pewnie. :) O ile jest fajna. 

Co cię skłoniło do założenia bloga?
No cóż, miałam już wcześniej  3 blogi, ale je usunęłam bo nikt ich nie czytał itd i postanowiłam, że już nigdy nie założę bloga. Ale kilka tygodni później bloga założyła moja przyjaciółka Ewelina i to ona mnie namówiła bym też założyła swojego bloga, więc to jej zawdzięczamy to, ze teraz tutaj dla was piszę. (chwała ci Rudzielcu ♥ )

Czy masz jakąś przyjaciółkę, a jeśli tak za co ją cenisz??
Mam przyjaciółkę. Cenię ją za to, że zawsze jest przy mnie w najtrudniejszych momentach i że zawsze mogę na nią liczyć.


A więc to tyle pytań. Jeżeli jeszcze macie jakieś pytania do mnie, to zadawajcie mi je na asku (link). Zdjęć nie dodam na razie, bo zgubiłam kabel USB . Mam nadzieję, że się nie gniewacie.
Byee ♥

14 komentarzy:

  1. O świetne te odpowiedzi ;)
    Ładnie złożone zdania, a odpowiedzi świetne na prawdę ;-)))
    Zapraszam do mnie :

    wefoundfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :D Fajnie się czyta !
    http://blondyneczkaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah ! Kocham czytać książki :) Taka odskocznia od rzeczywistości. Sama osobiście nie gustuję w 1D
    Zapraszam na niedzielny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taka koleznke natalia cenia ja za to ze jest taka super nie da ie tego okreslic po prostu ja

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalny kolor? bardzo ładny xD

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne odpowiedzi ;)
    ... i przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odp :*


    http://werka-werciuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odp. :)

    UDANEGO SYLWESTRA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!! :D
    Zapraszam do mnie: www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com
    Obserwuję :) Liczę na rewanżyk ^^

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥