piątek, 28 grudnia 2012

Mała niespodzianka

Hejka wszystkim! ♥
Jak pewnie zauważyliście, na blogu jest teraz całkiem nowy wygląd. Pobawiłam się trochę w szablonach i wyszedł mi taki o to wygląd. Myślę, że na razie zostaniemy przy tym wyglądzie, bo mi się podoba i niektórym osobom tez się bardziej podoba niż tamten, więc nie będę go zmieniać na razie. Jak też pewnie zauważyliście mam nowy nagłówek, który zrobiłam z nudów. Jak będę miała więcej czasu, to zrobię ładniejszy bo dzisiaj wstałam o 11.00 i jakoś nie miałam czasu.



Drugą rzeczą, jest to, że chcę wam podziękować z całego mojego serca, że jesteście tutaj ze mną, bo jeszcze niedawno, bo około Bożego Narodzenia było was tylko 32 , a dzisiaj patrze i jest was 73 . ♥ To może nie jest wielka różnica, ale się straszliwie cieszę, że w ciągu tych 3-4 dni przybyło was około 40.  Patrzę też na komentarze, a tutaj 19 komentarzy. Jestem na prawdę ucieszona, że ktoś czyta moje wypociny. Mam nadzieję, że to się nie zepsuje i że dalej będziecie czytać mojego bloga i komentować go. ♥
Z mojej strony na dzisiaj to tyle. Miłego dnia kochani.♥

 



A na sam koniec teledysk , który mnie ostatnio wzruszył. Tak jak większość teledysków tego zespołu:

34 komentarze:

  1. Bardzo fajny wygląd bloga i nowy nagłówek♥
    Zapraszam do mnie
    moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również obserwuję :)
    Fajne zdjęcie i gratuluję obserwatorów ;D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje. Bardzo fajny ten nowy wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda!!!!
    Zapraszam
    Jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze powiedzieć, że ja tez jestem w szoku! Właśnie niedawno widziałam na twoim blogu 32 obserwatorów. Jak ty to zrobiłaś? Proszę, podpowiedz! : DD
    http://karasiaa.blogspot.com/
    : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie. ;) Wchodzę na różne blogi, komentuję i obserwuję te blogi. Pisze im komentarze i pisze pozytywny komentarz, oraz że obserwuję ich bloga i zapraszam do siebie z prośbą o rewanż. :)

      Usuń
    2. I to naprawde działa? Łał, jeśli takie są efekty, to ja też muszę zacząć !: DD

      Usuń
  6. Super blog! Naprawdę! Jeszcze tu wpadnę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten wygląd
    obsrewujemy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten nowy wygląd. Zdjęcia też spoko. Piosenkę lubię, pozdrawiam ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy wygląd jest ekstra!Nagłówek jak najbardziej tez. A jeśli chodzi o piosenkę to uwielbiam ja jak i teledysk. Piosenka Lullaby wraz z teledyskiem do niej tez jest cudowna.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach Nickelback <3 Kocham :) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny nagłówek;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, wygląd bardzo mi się podoba :D Pozdrawiam . x

    http://everythingiwantnothingineed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wygląd :D:D:D:D::D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten nowy wygląd. Zabawa szablonami się opłaciła ;3
    Obserwuje i liczę na rewanż: magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow gratuluję że przybyło ci aż 40 obserwatorów w tak krótkim czasie , masz jakiś patent czy coś ? :D i fajny ten naglowek chyba też robiłaś go w photospace ^^
    nino-pamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Ci tych nowy 40 obserwujących :)
    PS Kocham Nickelback <3 i już obserwuję :)
    Mam nadzieję też że będziesz czytać mojego bloga ( http://definitely-undecided.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  17. słodkie zdjęcie,oczywiście,że obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Grtulacje ! I dziękujemy za odwiedziny :D
    Świetny nagłówek i ogólnie cały blog <3
    Wpadaj częściej ! :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. 40 obserwatorów to bardzo dużo, ja prowadzę od czerwca blog a mam tylko 56 ;c

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał! To bardzo dużo obserwatorów Ci przybyło w tak krótkim czasie ;). I jeszcze muszę dodać, że zrobiłaś świetny nagłówek. Chyba się dołączę do obserwatorów (tylko że na innym koncie bo mi się użytkownik nie chce przełączyć :()

    Dzięki za miłe słowa na moim blogu, pozdrawiam!

    mojapasja-pisanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tę piosenkę ; ))
    inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. aż tyle obserwatorów w tak krótkim czasie to bardzo dużo. ja od czerwca zarobiłam jak narazie na 56, chociaż to dobry wynik, bo nie chodzę po blogach i się nie reklamuję xd

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog! bd wpadać częsciej ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥