wtorek, 8 stycznia 2013

♥ Wielki powrót! ♥

Heii wszystkim! ♥
Mam dobrą wiadomość dla niektórych z was. :) Postanowiłam, że zrobiłam wielki błąd , że usunęłam bloga, przez jeden głupi komentarz. Po prostu postanowiłam, że zrobiłam krzywdę niektórym osobą, bo usunęłam bloga, przez jednego dzieciaka, któremu coś się nie podobało. :) Postanowiłam więc, że przywrócę bloga i zostawię go, jeśli pod tym postem będzie co najmniej 5 komentarzy. ^^ Mam nadzieję, że cieszycie się, że piszę znowu bloga i wiem, że zrobiłam wielki błąd i już go nie powtórzę. Czekam na komentarze i następny post już jutro. :D





14 komentarzy:

  1. eh... też tak miałam... jeden bardzo niemiły komentzarz dostałam i chicałam usunąć bloga, ale stwierdziłam, że po co..? i nadal prowadzę bloga i coraz więcej ludzi mnie odwiedza ^^

    zapraszam do mnie nie-znajoma.blogspot.com
    jeśli możesz to zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  2. ALe fajnie, ze wrocilas! Juz myslalam, ze przestaniesz pisac bloga, a nastepnym razem jak ktos Ci tak napisze nie martw sie tym.;) Mam nadzieje, ze w najblizszym czasie dodaj nastepna notke. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie ciesze ze wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. No, nareszcie :)) Nie ma się co przejmować ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma czym się przejmować .
    Każdy ma inny gust i nie którym może się nie podobac co piszesz .
    Natura ludzka jest dziwna .. ; ]
    Obserwuję ; )

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma się czym przejmować ;)
    Życie jest jakie jest. Zawsze będą sprzeczki nieporozumienia i wyzwiska, nie tylko tu ale też w normalnym życiu. Bez znaczenia jaki wybór podejmiesz ludzie będą krytykować wtedy najlepiej po prostu olać ! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Echhh nie martw się! Mnie też na moim blogu nie zawsze miło komentują ;) Są gusta i guściki. A ty masz super blog!!!

    http://kamera-akcja-talent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. anonimami nie ma co się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest szantaż z tym, że zmuszasz nas do komentowania, ale i tak to robię, bo nie chcę, żebyś zawiesiła bloga;D Pozdrawiam i nie żałuję, że go zaobserwowałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się to jest szantaż !
    ale wyjątkowo ulegam ;p

    zapraszam do mnie przepowiednia w Harrym Potterze ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog! Szkoda, że wcześniej tu nie wchodziłam. Nie jestem wtajemniczona w sprawę usuniecia, więc się nie wypowiadam! Zapraszam do mnie!

    http://dziennik-zwyczajnej-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥