niedziela, 16 grudnia 2012

Spacerek z Anią i Olą

Hej.♥ Na początku chcę was przeprosić za to, że tak długo nie pisałam, ale miałam szlaban na komputer. Dzisiaj niedziela i z nudów postanowiłam się wybrać do mojej kuzynki w odwiedziny. Poszłyśmy na spacer i przy okazji spotkałyśmy nasza koleżankę Olę. Porobiłyśmy sobie kilka zdjęć. Dodatkowo postanowiłam popracować trochę na wyglądem mojego bloga. Mam nadzieję, że nowy wygląd wam odpowiada. A tutaj macie zdjęcia z sesji.








Podobają wam się? :)
Zapraszam do komentowania i dodawania się do obserwatorów. 

3 komentarze:

  1. zdjęcia śliczne,a wygląd jest okej

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie zrobiłaś szablon bloga, gratuluję. No i zdjęcia bardzo ładne - ja ostatnio ciągle w domu siedzę, bo jestem chora :c
    Zapraszam do siebie,
    Mai
    http://ludzka-sokowirowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia !:) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥