wtorek, 4 grudnia 2012

Zimowa sesyjka

Hej! ♥
Dzisiaj po szkole strasznie mi się nudziło i postanowiłam się wybrać i porobić kilka zdjęć naszej kochanej Pani Zimie. Niektóre zdjęcia moim zdaniem wyszły cudownie. ♥
Z resztą sami zobaczycie, bo zaraz wam je pokaże. Mam do was tylko jeszcze jedną wiadomość, niedawno wam obiecałam, że "Sesje z moja panią małpką". Postanowiłam, że oficjalna premiera sesji z panią małpką będzie wstawiona dn. 09.12.2012 r. tj. niedziela.

A teraz pro po tych zdjęć:


 Ależ ja jestem oryginalna :D

 Zdjęcie nie wyraźne, bo robione z 7 metrów, a w moim aparacie zoom to nie jestem jego zaleta. 






Sesja sopli lodu - zawsze spoko. ♥
Moje ulubione. ♥

Podobają wam się zdjęcia? Nie są najlepsze bo robione cyfrówką. Zbieranie na aparat - ON .

9 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo mi sie podobają, szczególnie te sople ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjęcia, najładniejsze z tymi sopelkami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdcięcia skąd to masz te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je robiłam. ;) Moją 'kochaną' cyfrówką' :D

      Usuń
  4. śliczne zdjęcia ;> Sopelki są boski ajjj :D ; >
    i bardzo fajny blog;p podoba mi sie ; >

    zapraszam; >
    http://never-say-never4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem cyfrówka wychodzą ładne zdjecia a te są swietne

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 ładne ;)
    a zoom do ostrości nie ma za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blożek, zdjęcia tez ;D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥