sobota, 1 grudnia 2012

Zabawa Andrzejkowa - Before

Hej ! ♥
 Wreszcie grudzień! :D
Dzisiaj w mojej szkole odbędzie się zabawa andrzejkowa. Dlatego pisze tego posta teraz, jakbym później była zmęczona albo coś w tym stylu. :)
Na zabawę andrzejkową nie ubrałam się jakoś specjalnie 'wykwintnie'. Ubrałam moją ulubioną zieloną koszulkę, jeansy i moją białą bluzę. Uczesanie mam proste . Dwa kucyki związane 'na przód'. Po prostu ubrałam się tak, by było mi wygodnie.



Tak jak mówiłam. Szału nie ma, dupy nie urywa. Po prostu wolę w takich ciuchach być i by było mi wygodnie, niż być w jakiś szpileczkach i potem by mnie nogi bolały jak 100 pieronów. ;ppp
Dyskoteka odbywa się na sali gimnastycznej od godziny 13:00 do 16:00 . Strasznie wcześnie ale dla VI klasy tak zrobili niestety. Obiecuję, że jutro dodam zdjęcia z andrzejek i post będzie miał zaś nazwę "Zabawa Andrzejkowa - After"  :)

A wy mieliście już andrzejki? Jak się wam podobały? :)

3 komentarze:

  1. Podoba mi się twój blog(chociaż pewnie czytasz mnóstwo takich komentarzy), Jest naprawdę świetny, a szczególnie jego wygląd, niesamowicie pomysłowy. U nas w szkole nie było zabawy andrzejkowej, dyrektorka się wkurzyła, bo niektórzy nie zmieniają butów i odwołała. A szkoda:( Zapraszam do mnie, liczę na komentarz i obserwację. Pozdrawiam cię serdecznie!!!
    PS Tu masz link http://najpiekniejsza-opowiesc-o-lily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Na prawdę dostawałam czasem takie komentarze ale jeszcze nie dostałam tak dobrej opini jak Twoja. :)

      Usuń
  2. nie miałam andrzejek w szkole,najlepiej ubrac sie wygodnie,czekam na posta o zabawie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥