poniedziałek, 10 grudnia 2012

Nowości + po krótkiej przerwie

Hejka.♥
Wybaczcie, że nie pisałam ostatnio, ale jakoś tak nie miałam weny i czasu. Dzisiaj , to można powiedzieć, że był to jeden z tych lepszych dni. W szkole układało mi się dobrze, po szkole też było ok. Można więc powiedzieć, że dzisiejszy dzień się udał. Kupiłam sobie dzisiaj nowe rękawiczki. Takie bawełniane bez palców. Są bardzo ciepłe i milutkie, a wzorek też jest ładny i jako promocje dostałam do nich białą czekoladę z orzechami. Mmm... moja ulubiona.


 Fajnie c'nie?

Mniam... Ewa Wachowicz poleca - ta pani mnie prześladuje...

Jestem też strasznie ucieszona, ponieważ od jutra będę jeździć na treningi tenisa stołowego którego wprost uwielbiam. ♥ Musiałam sobie wszystko ładnie przygotować.


A wam jak minął dzień? Odpowiadajcie w komentarzach. :)

5 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥