piątek, 21 grudnia 2012

Ferie Świąteczne ♥

Hei. ♥
Wreszcie! Długo oczekiwane przez nas ferie świąteczne. ♥ Dzisiaj w szkole luźne lekcje, a teraz wolne przez półtora tygodnia. W dodatku to ferie świąteczne. Jedne z moich ulubionych, bo jest Wigilia, Boże Narodzenie i Sylwester.  Jak widzicie, dodałam na bloga odtwarzacz muzyki, ze świątecznymi piosenkami, byście mogli czytając mojego bloga, czuć ten klimat świąteczny. Mam nadzieję, że mi się udało. ^^ Już normalnie nie mogę się doczekać sylwestra, bo zapowiada się cudownie. Na ferie raczej nigdzie nie pojadę, bo mam zamiar je spędzić z rodziną. Jednakże w sylwestra mam zamiar iść się spotkać ze znajomymi. (starszymi ode mnie o 2/3 lata, ale to nic). Więc mam w planach, aby te ferie się udały. ^^






4 komentarze:

  1. przestraszyłam się tej muzyki która zaczęła lecieć XD

    mam nadzieje, że twoje ferie będą cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne fotki,ja mam nadzieje ze ta przerwa bedzie udanie i nie nudna

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie nareście ferie!:)) pozdrawiam Natalko:*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki :) Wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥