środa, 26 grudnia 2012

Kolęda misyjna

Heei wszystkim. ♥
Dzisiaj nie mogłam napisać wcześniej postu, ponieważ obudziłam się o 9.30 , potem do kościoła na 11.00 i po kościele musiałam iść po kolędzie misyjnej i niedawno wróciłam. Nogi mnie teraz straszliwie bolą, ale myślę, że mi przejdzie. :) Było strasznie fajnie. Ludzie są bardzo gościnni. Ja byłam przebrana za anioła bo miał najłatwiejsze kwestie. ^^ Niestety pogoda nam nie sprzyjała bo w połowie drogi zaczęło padać. Trochę zmokłam, ale doszłam spokojnie do domu i ino wróciłam zaczęłam się brać za pisanie postu i robienie zdjęć. A jak wam minął dzień? Też chodziliście po kolędzie? Jak wrażenia?

 Ziarenko, które wręczaliśmy domownikom.



20 komentarzy:

  1. ja nie chodze po koledzie,u nas chodzi ksiądz i mi nistrantami ale to dopiero po 3 królach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie chodzę po kolędzie.
    Ładny sweterek ♥

    http://karasiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie chodzę po kolędzie, ale kolędnicy byli u mnie :P

    obserwuję i zapraszam do siebie ♥
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek ! Trafiłam do ciebie , poprzez jak zaostawiłąs mi komentarz pod moim postekm na moim blogu ;) Za to ci bardzo dziękuję ! Zapraszam do mnie: http://slodkawisienka43.blogspot.com/ do komentowania , czytania i obserwowania <3
    Pozdrawiam Ania
    PS.Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do Ciebie prośbę. A mogłabyś obserwować publicznie? :) Jeśli nie chcesz to nie zmuszam, ale wtedy będę miała większa satysfakcje. :)

      Usuń
  5. Cześć. Masz bardzo ładny sweter!!!!!!
    zapraszam do mnie i do wziecia udziału w konkursie!!!!!!!!! Naprawde sa fajne nagrody
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za obserwacje ( : ja również obserwuje ! ( :

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sweter , fajny i ciekawy blog .
    Pozdrawiam ,
    coockiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój blog. ;D
    Ja, podobnie jak chyba większość, nie chodzę po kolędzie.

    lilka-evans.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaaaa dziękuję ,ze wpadłaś do mnie i za te słowa ...mam nadzieje że naprawdę Ci się podoba i będziesz stałym czytelnikiem ...Nawet nie wiesz ile radości sprawiłaś mi takimi słowami

    Ty też masz superaśnego bloga i na pewno z wdzięczności tu wpadnę nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemny blog :).
    Obserwujemy ?
    +pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, dobrze się czyta :). Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie chodzę po kolędzie.;) Ogolnie fajny blog,nawet o zaobserwowalam, zrobilabys to rowniez na moim blogu? Bylabym bardzo wdzieczna. ;)
    dreamscometrue-greeneyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog i dobrze się go czyta♥
    Ładne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog, obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż, ja nie chodzę po kolędzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię kolędników, z reguły ładnie śpiewają i fajnie przedstawiają :) ale niestety jestem już za stara na kolędowanie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥