czwartek, 20 grudnia 2012

Wigilia klasowa

Hej. ♥
A więc, jak się pewnie domyślacie, w mojej klasie odbyła się wigilia. Było strasznie fajnie i klimatycznie. Na prawdę było czuć świętami. Wszyscy śpiewali kolędy i dobrze się bawili. Potem mieliśmy zwykłe lekcje, tyle że na angielskim poszliśmy na komputery i śpiewaliśmy kolędy po angielsku przez pierwsze 20 minut, a resztę czasu unudzliśmy pana i oglądaliśmy One Direction. :D Tutaj macie zdjęcia:

 Mój opłatek :D
 Kasia i Julka
 Artystyczne zdjęcie

 "Nie waż mi się robić zdjęć...!":D


 Mniam. ♥
 Ja z Eweliną. ♥


 Nasza gazetka Bożonarodzeniowa.

Julka zaciesz. :D
 
 Pycha :D



 Efekt 'przez szklankę' :D

 I już po Wigilii...

 Znowu Kasia i Julka.

 Niektórzy z mojej klasy. :)

Od lewej: Patrycja, Ewelina i ja
 Moje najlepsze przyjaciółki. ♥ BFF

 Z Patrycją.

 A na sam koniec dobrego, wręcz genialnego dnia: LAMCIA! :D

Wam jak minęła Wigilia? :) Odpowiadać, bo jutro już się może nie zobaczymy, bo koniec świata ... xD

6 komentarzy:

  1. hah koniec świata śmieszy mnie kazde słowo z nim zwiazane,a ja mam jutro klasową wigilie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,też w to nie wierzę. Napisałam to z sarkazmem. :)

      Usuń
  2. pp moje pierogi:)) śliczne zdjęcia zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jutro wigilię klasową

    zapraszam do siebie na All That I Love

    OdpowiedzUsuń
  4. Było super Hehhe :) wpadaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. również masz super bloga, dziękuje za miłe słowa ;*
    ale ja niestety dopiero zaczynam i musze znaleźć czytelników ;<

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥