czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki

Hej! ♥
Dzisiaj 06.12 więc w naszej szkole, w domu i podczas scholi odbył się Mikołaj!
Dostałam kilka fajnych rzeczy od rodziców na mikołajki np. nową bluzkę, buty, skarpetki i trochę słodyczy. W szkole dostałam słodycze i takiego bałwanka ze styropianu. Zaś ze scholi dostałam same słodycze. Pokazałabym wam wszystkie rzeczy na zdjęciu, ale większości tych rzeczy już nie ma. Bardzo mi przykro. :)
Można więc powiedzieć, że mikołajki w tym roku były udane. :)



A wy co dostaliście? Odpowiadajcie w komentarzach.

2 komentarze:

  1. ja dostałam sweterek ,kosmetyki i inne pewnie pokażę na blogu niedługo

    zapraszam :
    http://stepfromtheroad.blogspot.com/2012/12/when-you-love-someone-too-much.html

    byłoby mi miło jakbyś wpadła i zostawiła komentarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głównie dostałam słodycze i kosmetyki ;)

    indywiidualne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥