sobota, 29 grudnia 2012

Pytania

Heii wszystkim! ♥
 Dzisiaj zaskoczyliście mnie jeszcze bardziej. Wchodzę sobie na bloga, patrzę, a jest nas ponad 90. Jestem bardzo ucieszona, że tak szybko przybywacie. Z tej okazji, że od pełnych 100 obserwatorów dzieli nas zaledwie kilka osób, postanowiłam podzielić się z wami czym chcecie. Możecie pytać mnie o co tylko chcecie, a ja jutro, albo po jutrze odpowiem wam na wszystkie pytania. Nie wiem czy jutro, bo muszę się zastanowić, czy nie zrobię jutro tego filmiku z reklamami świątecznymi, który wam obiecałam kiedyś. A więc pytajcie o co chcecie. :)

Hah... jaka mina :D

  Co będę robić dzisiaj? No cóż, pewnie jak zwykle chodzić po  różnych blogach i komentować. Możliwe, że przyjdzie dzisiaj do mnie moja sąsiadka Patrycja ze swoim młodszym bratem i razem z moim bratem i moją siostrą będziemy w piątkę grali w baseballa . Czyli tak, ze złożymy wszystkie łóżka w moim pokoju, rozłożymy poduszki jako bazy i będziemy grali piłką do tenisa stołowego oraz jakiś małym kijkiem. :D
Hahah... kocham te nasze zabawy. ^^ Więc myślę, że nie będę się nudzić.
   Czekam na pytania i do zobaczenia w następnym poście. ♥

26 komentarzy:

  1. 1. Co cię kręci w blogowaniu?
    2. Jakiej muzyki słuchasz?
    3. Jesteś katoliczką?
    4. Jaki masz telefon?
    5. Lubisz blog lifestyle'owe czy bardziej blog fashionistek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za obserwację i komentarz na moim blogu ^.^
    Zaobserwowałam :D

    http://dzienzzycianastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.gdzie spedzasz sylwak i z kim\?

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.od kiedy blogujesz?
    2.masz jakiś patent na reklamy swojego bloga?
    3.w jakim programie przerabiasz zdjęcia?
    4.mieszkasz na wsi czy w mieście?
    no to tyle pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. twoja największe marzenie?
    dziękuję i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznyy Bloog ☺
    +Obserwuje liczę na rewanż ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak napisać, że się obserwuje i nie obserwować. ._.

      Usuń
  7. Mam nadzieję , że plany Ci wypalą :) . gratuluję osób, które obserwują twój blog i zapraszam do mnie w wolnej chwili. :D

    http://irretrievablepast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:D
    1. To twój naturalny kolor włosów?
    2. Ile czasu dziennie spędzasz na bloggowaniu?
    3. Gdyby Ci się skasował ten blog (oby nie), to założyłabyś go z powrotem?
    4. Włosy same ci się lekko kręcą, czy im pomagasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny blog :)
    Jaki jest Twój ideał chłopaka?
    Co sądzisz o subkulturach?
    Lubisz czytać książki?

    OdpowiedzUsuń
  10. + Obserwuję i liczę na rewanż .

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo jak przeczytałam o tym baseballu to mi wróciło dzieciństwo<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prowadzisz świetnego bloga! Yay, jeszcze tu wpadnę<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadne tu jeszcze :D

    http://werka-werciuuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje największe marzenie?
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko poprzedni wygląd robiłam sama. Ten znalazłam na necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieki za komentarz ;* oczywiście tez obserwuje + świetny blog ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog:)
    Co cię skłoniło do założenia bloga?

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał! Dużo obserwatorów. Zazdroszczę :P:P A więc moje pytanie brzmi: Czy masz jakąś przyjaciółkę, a jeśli tak za co ją cenisz??

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie zapraszam do mnie!!!!!!!!!!!!!!1
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog, zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż Twoją gębę to też się pośmiejemy i ocenimy. :P

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥