poniedziałek, 3 grudnia 2012

Prezent

Hej! ♥
Przepraszam, że nie dodałam zdjęć z andrzejek, ale zapomniałam aparatu. Skleroza w tym wieku się już zaczyna objawiać...
Dzisiaj spadł śnieg. Jest pełno śniegu, już nawet oberwałam śnieżkami od kolegi, gdy wracałam do domu. A pro po dzisiejszego postu, to dzisiaj listonosz przyniósł mi prezent od mojej cioci z Anglii na mikołajki. Dostałam 9 silikonowych bransoletek i jedną też silikonową ale za to z diamencikami. Wszystkie związane z moim ulubionym zespołem One Direction. Są naprawdę świetne. Świetna jakoś, nawet bym się takiej nie spodziewała i w ogóle widać, że są dość mocne. Jedna z moich ulubionych (ta z diamencikami) ma napis
 "I ♥ Niall" co nie powinno was zadziwić.


 Moja 2 ulubione to ta czarna i różowa z samego dołu . ♥

Cudowna co nie? ♥♥

A jak wam minął dzień? Mam pewien pomysł, że dodałabym sesje zdjęciową z moją "panią Małpką" . Co wy na to? :D

3 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥