piątek, 5 października 2012

Wielka Brytania ♥

Hejka wszystkim! ♥
Dawno nie pisałam, bo nie miałam zbytnio o czym. Ale dzisiaj na początek weekendu przedstawię wam kilka moich ostatnio ulubionych piosenek. Większość nich, śpiewają Brytyjscy wykonawcy a to dlatego, że kocham Wielką Brytanię. ♥



W przyszłości mam marzenie pojechać do Wielkiej Brytanii. Jest pewna możliwość, że pojadę kiedyś do Wielkiej Brytanii, ponieważ pracuje tam moja ciocia. 

Drugą sprawą, jest pewien zespół który po prostu ubóstwiam. ♥
One Direction.

Tak, tak. Jestem Directionerem i nie wstydzę się tego. Kocham ich i ich muzykę. Marzę o tym by ich zobaczyć jak będę zwiedzać Wielką Brytanie. ♥

Tutaj macie kilka ich moich ulubionych piosenek:


One Thing ♥


Ich najnowszy singiel Live While We're Young ♥


Tutaj macie cover piosenki Forever Young - piękna piosenka. ♥


Moment ♥



Po prostu ich kocham. ♥

Ale to na tyle o One Direction na dzisiaj. Teraz może, coś o wykonawcach a m.in. Birdy i Adele.
Są to wspaniałe piosenkarki o wielkim głosie! 



Birdy ♥


Adele ♥

O moich gustach muzycznych to będzie na tyle. ♥

Jeszcze jedna sprawa. Co sądzicie o nowym tle na bloga? Wolicie ten czy tamten dawniejszy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥