piątek, 26 października 2012

Brrr...

Hejka! ♥
Na polu już jest coraz zimniej. Z tego powodu postanowiłam trochę poszperać w moich ciuchach i wyciągnąć jakieś zimowe sweterki. Ku mojemu zaskoczeniu znalazłam całkiem ładny sweterek który dostałam rok temu, ale był na mnie za duży. Na całe szczęście, teraz jest idealny!


 

Mi się strasznie podoba ten sweterek. możne na zdjęciu tego nie widać, ponieważ zdjęcia robione były telefonem . Aparat mi się rozładował... ;/  Za to jutro obiecuję już dodać post z nowymi zdjęciami bo z tego co mi wiadomo ma już jutro spaść śnieg! ♥


Na dzisiaj to tyle. Paa ♥




2 komentarze:

  1. fajny sweterek ;)

    zapraszam do sb

    http://stepfromtheroad.blogspot.com/2012/10/i-fell-in-love.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥