niedziela, 21 października 2012

Niedziela z Kasią :)

Hejka wszystkim! ♥
Na początek chciałam wam bardzo podziękować, że jest  was już 16 . Może to nie wiele, ale dla mnie to dużo znaczy, bo każda 1 jedna osoba więcej , to o 1 % więcej nadziei, że ktoś czyta tego bloga . ♥ Naprawdę wam za to dziękuję.

Ale dobra, teraz przejdźmy do postu. Dzisiaj niedziela i postanowiłam odwiedzić moja koleżankę z klasy Kasię. :) Poszłyśmy do lasu się przejść i porobić zdjęcia. Pogoda była strasznie ładna, w lesie się aż żółci od liści. Naprawdę przepiękny widok. Dodam teraz kilka zdjęć moich i  kilka Kasi. Mam nadzieję, że się nie pogniewa, jeżeli dodam kilka zdjęć na której jest też ona.

 Muchomorek ♥

A tutaj ja we własnej osobie. Podoba się?

 Heheheh... głuptoki :D

 Aaaa... Rock&Roll ! ;D

 Kolejne zdjęcie z Kasią. ♥


Widok lasu z mojego drzewka ♥

 Tutaj macie kilka zdjęć z tej samej serii, bo nie mogłam się zdecydować. ♥




I na dobry koniec nasza Kasia. ♥

Podoba się wam dzisiejszy post? Jak wy spędziliście dzisiejszy dzień? 

PS Zapraszam serdecznie na bloga Kasi [KLIK]

2 komentarze:

  1. spoko fotki :D
    Wpadnij do mnie i skomentuj opowiadanie .proszę .
    obserwuje i liczę na rewanż

    http://best-stories-under-the-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia i blog również
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥