niedziela, 28 października 2012

Śnieeg !



Hejka! ♥
Nie uwierzycie jaka jestem szczęśliwa! Na prawdę, do rzadkości mam taki dobry humor.
Spadł śnieg i może to dziwne, ale czuję już taki mniej więcej "Świąteczny klimat". Może to dziwne, ale ten śnieg jakoś mi się tak od razu skojarzył ze świętami, a ja kocham święta!
Śniegu nie ma za wiele, ale mogę powiedzieć, ze sypie dość mocno i raczej można nawet powiedzieć że to śnieżyca. Minusem znowu jest to, że mnie trochę gardło boli i w nocy prawie, że w ogóle nie spałam. Tak po za tym to jest git. A u was spadł śnieg? Cieszycie się?

(Zdjęcia nie są moje, ale pożyczone z innego serwisu)

I jeszcze pioseneczka na jeszcze większe rozweselenie.




Od teraz możecie pisać do mnie e-maile . Na przykład co sądzicie  o moim blogu lub nawet o czym byście chcieli bym napisała.

myworldofteens@o2.pl

Na dzisiaj to tyle. Papatki ♥

1 komentarz:

  1. u mnie już wczoraj sypało,ale się ciesze juz czuje świąteczny klimat

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥