czwartek, 18 października 2012

Shopping

Hejka! ♥
Już wczoraj miałam do was napisać, ale niestety aparat mi się wyczerpał a już nie chciało mi się ładować. W dodatku dużo czasu by to zajęło.
    Dzisiaj po szkole wybrałam się już na zakupy, by kupić parę nowych rzeczy. M.in. już kupiłam buty na zimę, bluzę i nowe rurki. Strasznie mi się spodobały a i tak mieliśmy jechać na zakupy.  Buty według mnie strasznie fajne. Takie jak lubię. Kozaki i niestety nie na obcasach bo mama mi powiedziała, że już i tak byłabym wielka , bo jak na swój wiek to jest b. wysoka bo mam aż 169 cm wzrostu , a mam tylko 13 lat. Bluza też całkiem sobie. Trochę nie praktyczna, bo miała i muszę uważać by mi się nie ubrudziła zbytnio. Z resztą sami zobaczcie. ♥

  Moje kozaki. ♥

Tutaj macie moją bluzę i rurki. Fajne? :)

 A tutaj cały komplecik. Na zdjęciu oczywiście ja. :D 
(nieogarnięta - jak zwykle)

I na zakończenie dnia herbatka. ♥

Co sądzicie o moich ciuchach? Dobry wybór? :D

Zapraszam do komentowania i dodawania się do obserwatorów . Paa ♥

2 komentarze:

  1. świetne :)
    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty spoko
    rurki też

    a bluza nie w moim guście

    zapraszam do sb :
    http://stepfromtheroad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥