poniedziałek, 1 października 2012

Lego

Hejka!♥
Co tam u was? Bo ja dzisiaj cały dzień spędziłam przy siedzeniu nad klockami leg które babcia ściągnęła mi ze strychu. Podobno mają ok. 25 lat bo mój tata je dostał jak był mały. Ale do rzeczy, chociaż te klocki mają tyyyyyle lat to i tak wyglądają jak nowo kupione. O.o Zaraz po obiedzie więc zaczęłam układanie klocków. Na początku zrobiłam zwykły kwadrat, ale potem gdy tak dumałam nad tymi klockami wpadłam na pomysł, aby zbudować średniowieczny zamek. i mam nadzieję, że mi się udało. :)

Z resztą sami zobaczcie:


 Tutaj macie zdjęcie mojej wierzy wraz ze strażnikami.


 A tutaj o to macie strażników. Ten po prawej to Berto Swawolny , a ten po lewej to Zbycho Spory Dwa topory. (nazwy zapożyczone z gry Reksio i Wehikuł czasu)


 Na tym zdjęciu jest wieża, w której pomagała mi moja młodsza siostra. Oklaski dla niej!


 Trochę rozmazane, ale mam nadzieję, że widać .


 I mój zamek w całości.




Jeszcze  dwa zdjęcia z przybliżenia mojej wieży. Największy problem był z tymi schodami, mówię wam.

I jak się wam podoba mój zamek? ♥

Chociaż powiem wam, że ten zamek to i tak nic. ._.  Słyszeliście może o Legolandzie? Tam dopiero trzeba było się namęczyć by zbudować te wszystkie miasta. Co prawda efekt jest cudowny.


 


Cudowne co prawda? I aż się wierzyć nie chce, że to wszystko jest z klocków Lego. ♥

Na dzisiaj to tyle. Do zobaczenia następnym razem. pa ! ♥

1 komentarz:

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥