piątek, 12 października 2012

Friday!

Hejka! ♥
Sorki, że nie pisałam do was tak długo, ale całkowicie nie miałam o czym i wydaje mi się, ze nikt w ogóle nie czyta tego bloga, to po co mam tutaj pisać? ;/ 

Ale do rzeczy, jest piątkowy wieczór, a dzisiaj był u nas w szkole Dzień Nauczyciela.
Jak zawsze była akademia i jak zawsze nauczyciele podostawali pełno kwiatów. ;]]
Na lekcji matematyki, nie udało mi się narysować koła. I chłopaki cały czas mi dokuczali bym się uczyła rysować koło (oczywiście tak na żarty)  i dzięki temu zyskałam nowe pseudo Koło
Razem z moją przyjaciółką Eweliną czyli Panią Orzechową miałyśmy takiego strasznego odpała na przerwach , że zaczęłyśmy grać w rugby moim piórnikiem. ^^ ;p

 A na początek weekend'u pokaże wam kilka obrazków które mogą wam poprawić humor! ;]]


A o to piosenka której aktualnie słucham:

 
 

Hahah ! Jak zawsze 1D ♥ :D

Post trochę nudny, ale już całkowicie nie miałam o czym napisać. :) Za to mam do was pytania:

1. Cieszycie się z piątku?
2. Chcecie bym dalej pisała na blogu?

Odpowiadajcie w komentarzach. ♥

Na dzisiaj to tyle. Jutro obiecuję dodać jakiegoś nowego lepszego posta ze zdjęciami. Muaahh! :**

3 komentarze:

  1. rugby piórnikiem ? lol

    zapraszam na :
    http://stepfromtheroad.blogspot.com/

    byłoby mi miło,gdybyś skomentowała najnowszą notkę

    p.s masz śliczne tło na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. to ciesze sie z piątku troche żart bardzo :) :) nIe pisz już na blogu Zart kolejny :) :) PISZ NA BLOGU CO DZIEŃ HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE zapraszam na mój blog http://kattecoloredgirl.blogspot.com/ zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥