sobota, 20 października 2012

Grzybobranie

Hejka . ♥
Dzisiaj sobota i przepiękną pogoda. Więc razem z moim rodzeństwem, babcią i ciocią postanowiliśmy przejść się na spacer do lasu na grzyby. Szczęście nam sprzyjało i znaleźliśmy cały kosz i reklamówkę opinek. Tutaj macie zdjęcia:

Na początek macie moje zdjęcie . ♥

 Mmm... grzybki ! :D


 Sześcioraczki :D

A tutaj całe gniazdo opinek. 

A teraz zabawimy sie w grzybiarza. Kto znajdzie grzyby które są na obrazku? :)




Znaleźliście? Odpowiadajcie w komentarzach ♥

I jeszcze na koniec, pokażę wam wszystkie grzyby które znaleźliśmy.

A więc to tyle. Podoba się dzisiejszy post? Jak wam minął dzień? :]

4 komentarze:

  1. Aż mi narobiłaś ochoty na jajecznicę z kurkami... Osobiście średnio lubię grzyby, tylko jajecznica z kurkami mi smakuje. Gdy byłam na wycieczce i podali nam grzybową, to zwątpiłam w to, iż się najem. Na szczęście podali kolejne danie dobre, więc nie wyszłam głodna, heh.
    Ładny masz wygląd bloga, widać, że dopracowany. Gratuluję.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Mai
    http://ludzka-sokowirowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. :)
      Ciesze się, ze podoba się wam mój blog. :) To dla mnie bardzo wiele znaczy. ♥

      A pro po jajecznicy z kurkami to jeszcze nie jadłam. :) Ja tam zawsze wolę jajecznice na maśle. ♥ Ale skoro mówisz, ze dobre, to pewnie i spróbuje :) ;]

      Usuń
  2. Super blog! Jeszcze go odwiedzę ;)
    i wgl ile grzybów!! :D
    ja nie chodzę z rodzicami ani z dziadkami na grzyby. :( Jak byłam mała byłam raz z babcią. A moi rodzice się nie znają ;p
    Zresztą, podziwiam Cię, że znasz tyle gatunków grzybów i że wgl je rozróżniasz :D

    +zapraszam na tomodachi74.bolgspot.com, skomentuj, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj również byłam na grzybobraniu. Moi rodzice, a tym bardziej ja, nie znamy się na grzybach, a więc zbieraliśmy tylko te znane nam - czyli prawdziwki i czarne łebki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    archiwum-aoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥