niedziela, 7 października 2012

News...

Hejka ♥
Dzisiaj w mojej miejscowości jest odpust!
Wszędzie jest pełno kramów, stoisk ze słodyczami i różnych pierdołek. 
Ja oczywiście nie nakupiłam nie wiadomo czego. Po prostu mnie już takie zabawki jak lalki, wiatraczki czy koniki nie bawią. :D Ja za to kupiłam sobie 2 worki z watą cukrową, 2 paczki cukierków (tak, tak odchudzam się) i petardę. Wszystko ładnie, wszystko dobrze, odpust jest tylko pogody nie ma. :/ 
Od samego rana pada i jest pochmurno. Wyprostowałam sobie włosy to mi się od razu skręciły i musiałam je poprawiać.

A tutaj macie rzeczy które kupiłam sobie na odpuście.



 Mmm... cukierki. ;)


Jedna z dwóch paczek waty cukrowej. (druga zginęła w niewyjaśnionych okolicznościach)


Oo... będzie kaboom z tego ci widze. :D


I na koniec mój łeb w rozpuszczonych włosach. ♥

Na dzisiaj to tyle. Paa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥