piątek, 25 stycznia 2013

♥ Udane zakończenie ferii ♥

Hejka. ♥
Dzisiaj będzie post w całości przeznaczony tym, co robiłam na feriach. Pierwszy tydzień był nudny, więc nawet nie będę się rozpisywać bo mogę powiedzieć, że na pole wychodziłam tylko po to, aby pójść do sklepu a tak to w domu cały czas. ;/ Za to, drugi tydzień ferii był genialny. ♥ Codziennie wychodziłam z koleżankami i przyjaciółkami na spacery, wypady, sesyjki i takie różne. W poniedziałek, razem z Patrycją i Kasią poszłyśmy na sesję zimową, we wtorek wybrałam się na mały spacerek i porobiłyśmy kilka zdjęć, w środę , razem z Kasią i Oliwią, byłyśmy na sesji zimowej i potem chodziłyśmy po sklepach. W czwartek byłyśmy na długim spacerku razem z Kasią i Oliwią. A w piątek, czyli dzisiaj też z Kasią i Oliwią świętowałyśmy zakończenie ferii w pizzerni zajadając się i grając w bilard. ♥
Mogę szczerze powiedzieć , że ten drugi tydzień ferii był genialny. ♥

Macie jeszcze kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.











7 komentarzy:

  1. hah, fajne zdj. :3
    też musze wybrać się gdzieś z przyj. ;)
    wpadnij do nas | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że końcówka ferii udana ;3
    Fajne zdj ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kończę ferie :*

    werka-werciuuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam od 11 lutego ;d

    więc czekam z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że koniec ferii ci się udał. Serdecznie zapraszam do mnie na nową notkę
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się ferie nawet nie zaczęły xD dopiero od 11 lutego będę miała :c

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, blog, będę śledzić jego dalsze losy ... obserwuje i zapraszam do siebie http://mums-in-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥