sobota, 12 stycznia 2013

♥ Niebieska koszula. ♥

Hejj. ♥
Sorki, ze nie pisałam, ale nie miałam czasu bo miałam próbne sprawdziany i musiałam się uczyć. :)
W dzisiejszym poście dodam zdjęcia z moja stylizacją z niebieską koszula od E.M.G którą kupiłam niedawno. Stylizacja została wykorzystana na dzisiejszą dyskotekę na której było zajebiście. :D Zostałam królową dyskoteki choinkowej 2013 i nie tańczyłam z taką dużą ilością chłopaków jak ostatnio ( bo 69 ) ale tańczyłam z 13 tylko, że w porównaniu do ostatniej dyskoteki nie zaprosiłam ani jednego chłopaka do tańca, ale to oni zapraszali mnie.
 Dodatkowo w Małopolsce zaczynają się ferie zimowe więc będę pisać częściej.

Podoba wam się? 




9 komentarzy:

  1. śliczne,wow masz powodzenie u chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszulka :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://magda-maaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Barrrdzo się podoba :)) Super! Świetnie prowadzisz bloga. Bardzo dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty! Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Za świetną robotę na blogu nominuję cię do Liebster Award.
    Szczegóły na moim blogu: www.kamera-akcja-talent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥