niedziela, 20 stycznia 2013

Niedziela z Gimp'em

Hejka ♥
Dzisiaj niedziela i nawet było spoko. xd Pojechałam do kuzynki, poszłam do kościoła, a jak wróciłam i miałam chwilkę wolnego czasu to pobrałam sobie Gimp 2 i na początku szczerze nie wiedziałam o co w tym kaman, nie mogłam się pokapować, nie wiedziałam kompletnie nic, a mimo iż nie miałam internetu to nie mogłam nic zrobić i musiałam sama wykombinować wszystko. Okazało się, że jest bardzo łatwy w obsłudze jak się już dowiesz o co w nim chodzi. Więc tak, nudziło mi się i zrobiłam sobie zdjęcie, a potem zmieniałam sobie w nim kolory oczu. Nawet bardzo ładnie mi wyszły.
A wy co o nich sądzicie?

3 komentarze:

  1. Ja tez muszę ściągnąć sb gimpa 2. ;) Słyszałam, ze jest bardzo fajny. A zdjęcie,które przerobiłaś jest ekstra, kolor oczu jest piękny. ;)
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://dreamscometrue-greeneyes.blogspot.com/
    Dodałam nowy rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafie sie ogarnąć nawet w photoscape, a co dopiero gimp :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został nominowany do listy Liebster Blog Awards.
    Więcej szczegółów na moim blogu : http://dladziewczynowszystkim.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥