środa, 16 stycznia 2013

♥ Zimowy dzień ♥

Hejka wszystkim ♥
 Obudziłam się około godziny 11:00 bo mamy ferie, patrzę za okno a tutaj tak sypie śniegiem, że prawie świata nie widać. Gdy się trochę uspokoiło postanowiłam więc porobić kilka zdjęć, którymi chcę się z wami podzielić. ♥ Porobiłam zdjęcia szyszkom, kwiatkom, drzewom i wszystkiemu co jeszcze było widać spod śniegu. Niektóre zdjęcia wyszły na prawdę ładnie, ale niektóre to szkoda gadać. Gdy wróciłam zjadłam sobie obiad i zaczęłam zajadać się herbatnikami posmarowanymi marmoladą i popijać kakałkiem.
A wy jak spędziliście dzień? Podobają wam się zdjęcia?







♥ Kocham tą piosenkę.

10 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia

    zapraszam Cię na mój blog : All That I Love ,byłoby mi miło gdybyś skomentowała najnowszą notkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie podobają te zdjecia. A mam takie dziwne pytanie do tych reklam. Ty już o tym pisałas posta
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. b ładne zdjęcia:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne to pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Obserwuję
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Obserwuję. Wpadnij do mnie. Jeśli ci się spodoba to także zaobserwuj.
    http://especialbloggerlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia ; 3
    I uwielbiam tą piosenkę ;3

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tę piosenkę <3! *obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobał mi się twój blog! Zostałaś nominowana do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥