poniedziałek, 21 stycznia 2013

♥ Sesja zdjęciowa z Kasią i Patrycją ♥

Hejka wszystkim. ♥
Nie wiem co się stało, ale ostatnio zauważyłam, że dodawanie przez was komentarzy spadło o 80 %. Nie wiem co się stało, czy może się wam nie chce, albo zrobiłam coś źle i straciłam czytelników. :) Może napiszecie, co zrobiłam źle, lub czego wam brakuje? Może napiszecie w komentarzach co jest  źle? Za dużo tekstu, za mało zdjęć, za mało tekstu za dużo zdjęć? Złe zdjęcia lub co innego.
   Dzisiaj pomimo wielkiej chlapy poszłam z moimi kochanymi sąsiadkami na małą sesyjkę zimową, w której ja byłam fotografem. :) Było trochę ślisko i nie zaprzeczę, że się przewróciłyśmy kilka razy, ale żadnej nic się nie stało więc jest okej. Osobiście, zdjęcia mi się bardzo podobają, nie wiem jak innym.
A wy co o nich sądzicie? Które wam się najbardziej podoba? Piszcie w komentarzach.

















 Ta po lewej to Patrycja, ta po prawej to Kasia. ♥


 Zaciesz. :D



Mała praca z Gimp'em.  ♥

4 komentarze:

  1. Mi podobają się się wszystkie zdjęcia ;D !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się ,mam ten sam problem z komentarzami ;c

    byłoby mi miło ,jakbyś wpadła na mojego All That I Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no,fajne zdjęcie,tylko,że byście mogły troszkę popracować nad Gimp'em i PhotoScape'm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może dlatego, że bardzo rzadko piszesz ..? Uwielbiam twojego bloga i czytam wszystkie notki, ale sama musisz przyznać, że piszesz nie zbyt często.. : )

    Mi się najbardziej podoba drugie zdjęcie . ; D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥