sobota, 2 lutego 2013

♥ Koniec ? ♥

Hejka wszystkim ♥
Mam dzisiaj bardzo, bardzo, ale to bardzo złą wiadomość. Niestety, ale muszę teraz chodzić do szkoły, a ponieważ chcę mieć lepszą średnią to muszę się dużo uczyć. Muszę pogodzić ze sobą to wszystko czyli : treningi, szkołę i przyjaciół. Nie mam zbytnio czasu już na pisanie postów. ;// Wybaczcie, ale chyba będę musiała go chyba usunąć, bo i tak przez szkołę go ostatnio zaniedbałam...
Wybaczcie. Te 4 miesiące z wami to było coś cudownego. ♥ Kocham was z całego serca, bo moi czytelnicy byli dla mnie najważniejsi. Paa :*

7 komentarzy:

  1. Dobra decyzja. Nie ma po co trzymac bloga jak się na nim nie pisze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może lepiej zawiesić niż usunąć? Ja tak zrobiłam i "odwiesiłam bloga " jak znowu mialam czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jesli ktos chce zalozyc bloga pod taka nazwa? Ja sie spotkalam z blogiem o nazwie 'psy' i byl calkowicie pusty od kilku lat, a jest wiele innych osob ktore moglyny ta nazwe zagospodarowac lepiej :)

      Usuń
  3. Zakochałam się w Twoim blogu *.*
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥