czwartek, 27 września 2012

Szkoła

Dzień dobry ! ♥

Dzisiejszy dzień w szkole  był, że można tak powiedzieć nawet, nawet. Plusem jest to, że dostałam 5 z matematyki, a minusem, że dzisiaj byłam strasznie rozkojarzona i w dodatku pan od angielskiego się na mnie uwziął. ;/ Dzisiaj był bieg na 60 m. Jeszcze nie wiem co dostałam, wiem  tylko tyle, że mój wynik to 11,09.
I tak dobrze jak na mnie.♥

A teraz dam wam kilka zdjęć z mojej szkoły:

Zdjęcie mojej klasy z punktu widzenia z mojej ławki.


Tym razem ze śniadania. ♥

Ze szkoły to tyle jak na dzisiaj. Poznaliście mniej więcej moją klasę.

A teraz tak przechodząc do reszty mojego dnia - było fajnie. W porównaniu do dzisiejszego dnia w szkole to reszta dnia było b. ciekawa i zabawna.
A tak a pro po, to co się wydarzało? A więc było ognisko dla tych osób, które chodzą na tzn. schole.
Na ognisku było nawet fajnie. Najadłam się tyle, że mnie brzuch boli i to jest jeden z minusów tego ogniska.

A więc na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że się wam podobał dzisiejszy post. ♥

Do zobaczenia jutro ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥