piątek, 28 września 2012

Nadchodzi jesień! ♥

Cześć kochani! ♥
Dzisiaj wybrałam się na spacerek razem z moją koleżanką Patrycja. 
Wybrałyśmy się do lasu by porobić kilka zdjęć związanych z jesienią! Jest już prawie, że październik, więc jesień widać coraz to wyraźniej. Fajnie było sobie pochodzić po tym lesie. Szczególnie, gdy przed Tobą jest masa kolorowych drzew ze spadającymi liściami. :D

Po prostu przepiękny widok. ♥


Liście z mojego ogródka...


Artystyczne zdjęcie jabłka ♥



Jak sami widzicie , jest już pełno kolorowych liści. ♥


Panorama części naszej wsi. Widać wyraźnie, że liście u niektórych drzew są już kolorowe.


 A na tym zdjęciu ja & Patrycja .





A to ja ^^ .


I na sam koniec kolorowe liście drzew. ♥


A wy jak, cieszycie się z naszej jesieni? ^^

1 komentarz:

  1. ładnie tam masz , te widoczki <3

    http://stepfromtheroad.blogspot.com/2012/09/hello-autumn-new-stuff.html

    zapraszam do siebie ,byłoby mi miło gdybyś zostawiła komentarz ilub dodała do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥