środa, 26 września 2012

Koraliki

Hejka ! ♥
Musze się wam pochwalić, bo po prostu nie wytrzymam!
Dzisiaj dostałam od ciotki tak bez okazyjnie pełno fiolek z - koralikami! ♥

Ciocia uznała, że żeby mi się nie nudziło to da mi kilka fiolek z koralikami do zrobienia kilka bransoletek lub naszyjników. 

Z resztą zobaczcie sobie sami jak wyglądają:


Jak widzicie mam tutaj kilka fiolek z różnymi kolorami koralików i żyłkę. ♥
 No cóż, przynajmniej będę mieć co robić w ponure dni.

A wy, chcielibyście może zobaczyć kilka moich wykonów?
Odpowiadajcie w komentarzach. ♥

A na dzisiaj to wszystko i do zobaczenia następnym razem ! ♥


2 komentarze:

  1. ja bym zobaczyła

    proszę wpadnij do mnie ,jakbyś mogła to zostaw proszę komentarz ;d
    mam dwa blogi ,na chwilę obecną ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. hej śliczne te koraliki zapraszam na mój blog http://kattecoloredgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥