środa, 7 listopada 2012

Question

Hejka! ♥
Na samym początku , chcę wam przekazać wstrząsającą wiadomość która przeraża mnie do dzisiejszej przerwy obiadowej. Razem z moimi przyjaciółkami i kolegą doszłyśmy do wniosku, że strasznie szybko się kurczę. O.o Dowody są takie : jestem niższa od chłopaka, który był ode mnie jeszcze niższy (nawet po uszy) na początku roku) , jestem niższa od jednej z moich przyjaciółek, która też była ode mnie niższa jeszcze na początku roku. I nie ma, że to oni rosną, bo to ja mam niezbite dowody : Na wakacjach miałam 172 cm wzrostu a jak się ostatnio mierzyliśmy to mam 169 cm wzrostu. O.o Ja się boję!

Ale do rzeczy, jak sam tytuł wskazuje, postanowiłam zrobić taką małą akcję, gdzie wy, będziecie mi zadawać pytania a ja będę na nie odpowiadać. Pytajcie o co tylko chcecie, a ja w najbliższym czasie postaram się na nie odpowiedzieć.
Od razu bez mniejszych zastrzeżeń , mówię, że ten pomysł został "zapożyczony" z bloga mojej koleżanki . (robię Ci darmową reklamę, więc jak coś to się nie fochaj jutro na mnie w szkole ;] )

A więc tak jak mówiłam. Pytajcie o co chcecie . Pytania wysyłajcie najlepiej na mój adres e-mail :
myworldofteens@o2.pl
albo piszcie pytania tutaj, pod postem. :) Pytania mogą być najprzeróżniejsze , najdziwniejsze . :D Postaram się odpowiedzieć na wszystkie . (zboczonych nie uznaje)

Na dzisiaj to tyle. Jeszcze tylko wam pokaże kilka zdjęć z dzisiaj. Paa ♥

 Tak mnie jakoś na malowanie zabrało.


Moje 2 ulubione państwa! Irlandia ♥ i Wielka Brytania ♥ . Jak myślicie dlaczego? :D

4 komentarze:

  1. chyba niewiem dlaczego?
    a dlaczego?hmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem to jest związane z One direction i z Naillem

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHAHHA OK <3
    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award.
    Więcej info znajdziesz na moim blogu: wygodnieznaczymodnie.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥