sobota, 3 listopada 2012

Ciekawy dzień

Hej! ♥
Dzisiejszy dzień był dość ciekawy jak na sobotę. Zawsze w sobotę praktycznie pada i tak się chce spać... ;/
Dzisiaj było inaczej. Nie padało i było nawet ciepło. Jestem ucieszona, bo w reszcie wyzdrowiałam i poszłam dzisiaj do sklepu kupić jakieś gazety do poczytania. Na moje szczęście było kilka artykułów o One Direction ♥ tylko, że w trzech różnych gazetach. Znając mnie to kupiłam wszystkie trzy :D . Twista, Fun Club i Bravo . Nawet nie widziałam plakatów, a tu ku mojemu zaskoczeniu było 3 plakaty z tymi moimi kochanymi debilami. ♥

 Kocham te wydawnictwa. ♥

 Moje plakaty znalezione w gazetach.


 Ooo... kocham go ♥
 Cały zespół. ♥


A tutaj macie część moich wycinek.

Na dzisiaj to będzie tyle. Mam nadzieję, że się podobało. Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich Directionerek i na koniec dalej ich najnowszy teledysk! ♥ Little Things ♥





Paaa ♥



1 komentarz:

  1. też mam te gazety ale 1D to nie kocham lubić lubie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję.
Obserwator za obserwator ♥